Scroll

Deltag i afdelingsmøder

Beslutninger bliver taget på afdelingsmødet, og du er inviteret til at bestemme med. Antallet af afdelingsmøder varierer fra en afdeling til en anden. Det er almindeligt, at der er et til tre afdelingsmøder om året.

På afdelingsmødet er du med til at:

  • Godkende regnskab
  • Godkende budget
  • Stemme ja eller nej til forslag
  • Vælge medlemmer til bestyrelsen

Læs mere om afdelingsbestyrelser

Du får invitation i postkassen
Du bliver indkaldt til afdelingsmødet en måned før, det afholdes som brev i din postkasse og eventuelt per e-mail. Når du har modtaget indkaldelsen, får du at vide, hvordan du kan stille et  forslag. Forslag skal sendes senest 14 dage før mødets afholdelse. Hvis du har forslag, skal du skrive dem ind i denne skabelon. En uge inden mødet får du en dagsorden med de indkomne forslag.

På grund af reglerne for persondata skal du kunne dokumentere, at du bor på adressen. Derfor skal du medbringe sundhedskort til mødet.

Mere information
Vil du vide mere om afdelingsmøderne, eller hvordan du fx kan stille et forslag, kan du kontakte ejendomskontoret i din afdeling.