
Beboerdemokrati

Drift
Hvad får beboerne for pengene?
Fra 1. august vil medarbejderne i driften begynde at registrere de opgaver, som de løser. Formålet er at give beboere og afdelingsbestyrelser et bedre indblik i den service, der leveres på daglig basis.